Wednesday, June 8, 2011

Jurnal Maliau Basin

Selepas berhenti rehat minum pada jam 10.30 pagi tadi, aktiviti disambung setengah jam kemudiannya dengan aktiviti kumpulan. Saya yang berada bersama kumpulan 1 diberikan tugasan untuk membuat perbincangan dalam kumpulan kecil dengan merencana penganjuran aktiviti KPAS dengan hasrat memperkasakan lagi keberkesanan fungsi dan tugas kelab ini untuk mempromosikan kesedaran alam sekitar, apatah lagi 'menanggapi perubahan cuaca dunia' mutakhir ini yang sudah berubah.

Pengisian dan perbincangan serba ringkas dikalangan rakan-rakan sekumpulan mudah dijalankan. Mungkin juga disebabkan kalangan kami adalah guru-guru, maka sesi percambahan fikiran serta bertukar-tukar idea bukan sesuatu yang rumit. Kalangan ahli sangat komited untuk menyudahkan tugasan masing-masing mungkin juga untuk mengambil kesempatan menikmati keindahan alam sekitar MBSC ini.

Masing-masingpun mempunyai aktiviti sampingan. Ada yang sibuk bertukar-tukar pengetahuan dan ilmu fotografi. Saya sendiri menekuni sesi masa yang ada untuk membuat catatan baru dalam blog. Tentu sahaja 'senario' ini mengundang rasa tanda tanya dan ingin tahu daripada kalangan teman-teman lainnya. Apa lagi......bermulalah sesi saya untuk mempromosikan iPad. Hahah.....apalagi.....

Posted using BlogPress from My iPad's

Location:Conference Room, MBCA, Tawau

No comments: