Sunday, December 13, 2009

Journey for Epilog.....

Semasa catatan ini dinukilkan, kami sedang berhenti makan malam di Restoran Rumpun Selera, Bandar Seri Perdana, Lahad Datu. Perjalanan balik ke Seri Ilham, kalau tiada aral melintang tinggal berbaki 2 jam perjalanan. Menu yang saya 'order' ialah Nasi Daging Lemon dan Tea Madras......... Tapi itu bukan kisah sebenar yang saya hendak catatkan!.

Perjalanan dari Kota Kinabalu sekitar jam 2 petang. Sengaja memilih untuk berjalan santai. Tetapi yang lebih penting lagi, kami sempat bertemu dengan teman lama, Saudara Muji. Sambil mengunjungi PC Fair di 1Borneo, sempat juga berborak-borak sambil menikmati makan tengahari di gerai makan kecil berhampiran RHB Bank 1Borneo. Tetapi satu kepuasan yang amat sangat kerana selain bertemu teman-teman di sini, dapatlah juga saya memperbaharui hubungan dan pertemuan.

Sepanjang berada di KK ini juga, proses 'update' maklumat dan pengetahuan tentang banyak perkara juga dapat saya sempurnakan. Ok.....saya nak menikmati makanan saya dahulu. Gambar-gambar perjalanan kali ini akan saya 'upload' kemudian. Lagi pula, saya sedang juga menyiapkan Epilog 3 dan Epilog 4. Insya-Allah, esok nanti saya akan apungkan!.





No comments: