Monday, December 1, 2008

Suatu Masa Dahulu....!

Pada 27 Nov. 2008 yang baru lalu, jam 10.09 pagi, saya terima SMS dari pada sahabat lama, Sdr. Roli Aliman. Ringkas dan cukup mengujakan!. “Akum, tuan c Benson tanya saya dan minta u buat program d Semporna untuk kumpul semua member tingkatan 6 90/91, tq”.

Menjelang bulan disember ini, episod 2008 hampir berakhir. Saya sebenarnya sedang menyiapkan satu artikel tentang diri yang hendak dimuatkan dalam blog, buat renungan diri sendiri. Cadangan teman-teman untuk nak buat program pertemuan dengan geng lama ini dah lama terlintas difikiran. Apatah lagi saya sendiri masih berhubungan dengan guru idola, Cikgu Suhaimi. Memang teringin hendak tahu apa dah jadi dengan kawan-kawan lama.

Lantas, sms saudara Roli ibarat ‘bola tanggung’, saya bingkas menghubungi beliau untuk sedikit perbincangan lanjut. Hasilnya kami sepakat menggunakan apa sahaja media yang ada untuk menghubungi teman-teman. Klasik sungguh bunyinya!. Cadangannya adalah seperti pada gambar yang disertakan ( klik aje jika tak berapa jelas ! ). Kepada teman-teman, saya menanti respon dari kalian! Waa....Chaaa !

No comments: